.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نزاع بامدادی در رامسر رنگ خون گرفت
جوان ۱۷ ساله در نزاع و درگیری بامداد امروز در رامسر به قتل رسید.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مجتبی خانپور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر گفت: نزاع خونینی بین دو جوان بامداد امروز شنبه هشت خرداد ماه از سوی اهالی یکی از محله‌های رامسر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

 

او افزود:به دنبال این خبر، بلافاصله مأموران گشت انتظامی راهی محل حادثه شدند و با بدن نیمه جان جوان ۱۷ ساله که با ضربه چاقو زخمی شده بود، مواجه شدند.

 

سرهنگ خانپور گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند این فرد از ناحیه گردن هدف اصابت و ضربه چاقو قرار گرفته و به سختی نفس می‌کشد که بلافاصله با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد که لحظاتی بعد در بیمارستان به‌علت شدت خون ریزی جان سپرد.

 

او با بیان اینکه با قتل پسر جوان موضوع به بازپرس کشیک اعلام شد، افزود: تحقیقات برای دستگیری عامل این نزاع خونین آغاز شد با حضور سریع چند گروه از پلیس‌های تخصصی و انجام اقدامات فنی و پلیسی قاتل شناسایی و در کمتر از یک ساعت عامل این نزاع مرگبار در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر گفت: با انتقال قاتل به مقر انتظامی متهم مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفته و اعتراف کرد درگیری و نزاع به دلیل مشاجره لفظی بوده که منجر به قتل شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.